Кошик
1558 відгуків
+380 (93) 445-90-95
+380 (95) 890-10-02
AVT
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Доставка кур'єром
  • Самовивіз
  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Оплата за реквізитами
  • Готівкою
  • Готівкою
  • Оплата на карту 4441 1144 6904 6765
  • Післяплата

Гарантія:

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на видаткові запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

2. Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання), може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи:
довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
документ, що підтверджує факт придбання Товару у продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки або недбалої експлуатації або будь-яке інше механічне пошкодження;

несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифікату на проведення даного виду робіт;

5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
помилка менеджера під час добору товару;
різночитання технічної документації;
помилка складу під час відбору Вашого товару;
шлюб виробника.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner